Obchodnícke zručnosti a umenie predaja
Obchodnícke zručnosti sú zručnosťou, vďaka ktorej do firmy prúdia peniaze. Obchodník alebo predajca je najdôležitejším človekom v celej firme. Bez jeho úsilia nikto nebude mať vo firme peniaze. Najprv je obchodník, potom dlho dlho nič a až potom sú tu ďalší členovia tímu alebo firmy. Obchodný zástupca by mal byť crém de la crém toho najlepšieho čo sa vo firme objaví. Je prvou skúsenosťou, ktorú z firmou zákazník má.
Vzdelávanie a rozvoj obchodníka je komplexnou záležitosťou. Obchodovanie a predávanie je multidisciplinárnym odborom, kde je úspech podmienený znalosťou oblastí ako napr. komunikácia, typológia zákazníka, psychológia predaja, motivácia, výkonnosť a produktivita, organizácia práce. Vo svojom vzdelávacom programe vám ponúkam modulové vzdelávanie, kde si môžete nakombinovať moduly podľa toho, čo zrovna potrebujete alebo akej cieľovej skupine predávate. Pokiaľ si nie ste istý, kontaktujte ma a navrhnem vám kombináciu modulov, ktoré vám prinesú najväčší úžitok.
Cieľové skupiny
Tento typ vzdelávania je vhodný pre vás, ak spadáte do niektorých z týchto skupín:
- Retailový predaj. Predavačky, nákupní asistenti.
- Prepážkový predaj
- Predaj cez telefón
- B2B. Predajcovia v biznis segmente. Predaj firemnému zákazníkovi.
- Predaj služieb
- Predaj produktov
- Internetový predaj
Obsah školenia
M1-Systém práce
- Ako si vybudovať obchodnícky mindset
- Ako by mal vyzerať ideálny pracovný deň obchodníka/predavača
- Vytváranie produktívnych rutín a zvykov
- Sebadisciplína a práca na sebe
- Aktivity na denne, týždennej a mesačnej báze
- Poznaj svoje čísla-dátami riadená práca
- Vyhodnocovanie vlastných aktivít
M2-Komunikácia so zákazníkom
- Základy verbálnej a neverbálnej komunikácie
- Argumentácia a presviedčanie ako obchodnícka zručnosť
- Efektná a efektívna prezentácia ponuky
- Hľadanie zákazníckych potrieb
- Motivácia zákazníka k nákupu
- Zvládanie zákazníckych námietok
- Typológia zákazníka- spôsoby jednania z jednotlivými typmi
- Vzbudenie a využívanie nákupných signálov
- Zvládanie konfliktných a „ťažkých“ zákazníkov
M3-Zákaznícka starostlivosť
- Ako sa budovala idea zákazníckej spokojnosti
- Budovanie zákazníckej cesty
- Hľadanie nášľapných mín zákazníckej starostlivosti
- Metriky zákazníckej spokojnosti
- Ako nastaviť mechanizmy spätnej väzby
- Komunikácia na sociálnych sieťach
- Krízová komunikácia na sociálnych sieťach
M4-Predajné stratégie
- Prečo ako zákazníci nakupujeme?
- Ako budovať zákaznícku dôveru?
- Na čom je postavený obchod súčasnosti?
- SWOT analýza
- AIDA koncept
- Práca s námietkami
- Predaj cez úžitok
- Princípy vyjednávania
M5-Systémy a aplikácie
- CRM systémy
- Analýza údajov CRM systémov
- Kooperácia tímu v CRM systémoch
- Systémy projektového riadenia
- Aplikácie pre produktivitu
- Aplikácie pre komunikáciu a kooperáciu
M6-Marketing
- Ako budovať kvalitné “leady”
- Ako využívať médiá pri marketingu
- Základy internetového marketingu
- Základy facebook reklamy
- Základy email marketingu
Individuálna konzultácia
Individuálna konzultácia má rozsah cca 1-2 hodiny. Je vhodná vtedy, ak potrebujte získať rýchly vhľad do vašej problematiky. Všetko, čo je obsahom jednotlivých modulo môže byť aj predmetom konzultácie. Môžete sa opýtať na feedback na svoj podnikateľský nápad, môžeme spolu prebrať vašu obchodnú alebo marketingovú stratégiu. Môžeme si vyskúšať a natrénovať ako by malo vyzerať vaše obchodné jednanie. Dostanete presný feedback v tom, kde sa máte zlepšiť.
Individuálne školenie
Individuálne školenie je pre vás vhodné, ak napríklad nastupujte na pozíciu obchodného zástupcu alebo chcete zlepšiť svoje predajné zručnosti. Môžete byť teda úplný začiatočník a ja vás prevediem úskaliami obchodovania. Individuálne školenie obchodných zručností je veľmi intenzívne a presne zamerané na oblasti, ktoré potrebujete prebrať alebo sa v nich zlepšiť. Opäť, môžete si priniesť svoje témy alebo si vyberiete, čo z modulov chcete prebrať. Cena školenia je 400 eur a trvá 4 hodiny.
Skupinové školenie
Pokiaľ máte na starosti obchodný tím alebo skupinu predajcov, tak potom bude skupinové školenie pre vás najvhodnejšie. Je jedno či vediete maloobchodnú predajňu alebo robíte v B2B segmente, viem vaše predajné zručnosti zlepšiť a pomôcť vám odstrániť chyby, ktoré vaši obchodníci robia. Školenie môže byť pol dňové, jednodňové alebo aj dvojdňové. Môžeme ho realizovať vo vašich alebo v našich priestoroch. Cena za jednodňové školenie (cca 6 hodín) je 850 eur.
Referencie
Ďakujem.
Dobrý deň p. Prodaj, chcem Vám poďakovať za príjemný zážitok, ktorý sme si odniesli po absolvovaní Vášho školenia. Bola som milo prekvapená, ako ste sa na nás pripravili, ako ste nás dokázali zaujať a trefne odpovedať na otázky, pre ktoré boli pre nás kľúčové. Odnášame si veľa nových poznatkov, ktoré nám verím pomôžu zlepšiť naše podnikanie a priniesť viditeľné výsledky. Srdečná vďaka!