Princípy zákazníckej starostlivosti
Zákaznícka starostlivosť má významný vplyv na to, akým spôsobom je značka, produkt alebo služba vnímaná verejnosťou a samozrejme ďalšími zákazníkmi. Firmy potrebujú ponúkať zákazníkom nielen dobré produkty alebo služby ale aj všetko čo nákupu predchádza a všetkému čo po nákupe nasleduje.
Nespokojní a ofučaní predavači, podráždená zákaznícka podpora, to sa už naozaj nenosí a firmy ktoré tieto princípy ignorujú si koledujú o poriadne problémy. Neradno podceňovať silu nespokojného zákazníka, ktorý v kombinácii so sociálnymi sieťami dokáže značke narobiť veľké problémy. Našťastie sa tomu dá vyhnúť.
Ak máte pocit a vnímate, že zákaznícka spokojnosť je dôležitá ale neviete celkom ako to uchopiť, tak vás pozývame do nášho video kurzu kde si na zákaznícku starostlivosť posvietime podrobnejšie.
Obsah
- Čo ovplyvňuje našu zákaznícku spokojnosť?
- Prečo je zákaznícka starostlivosť dôležitá?
- Vývoj zákazníckej starostlivosti
- Cesta zákazníka
- Princípy zákazníckej starostlivosti
- Princípy zákazníckej komunikácie
- Ako školiť ľudí v prvej línii
- Krízové situácie a ako si s nimi poradiť?
Rozsah: 3 hodiny